Panduan Tips dan Petua Mudah Dalam Kehidupan Seharian

 


Gluta 20000

26
Posted October 10, 2013 by nenek in Petua Kecantikan

Anda pernah dengar mengenai Gluta 20000 (certified HALAL) ?

Jika belum, di sini petuanenek memperkenalkan produk kecantikan Gluta 20000 (certified HALAL) yang menjurus kepada kecantikan dan kesihatan badan keseluruhan.

Mari kita sama-sama mendalami info2 berkaitan dengannya.

SUPER WHITENING glutathione 20,000 (certified HALAL)
L-Glutathion 20000 mg Vitamin C 1000 mg From Switzerland.

Melindungi kulit dari matahari yang menyebabkan kedutan,Jeragat dan tompok-tompok hitam. Menyingkirkan parut jerawat, bintik-bintik hitam, jeragat dan menjadikan kulit kelihatan lebih cerah.

Menjadikan kulit lebih putih cerah berseri  dan sihat dari dalam. Kerana  dengan bantuan antioksidan melambatkan penuaan pramatang dan mengurangkan kedutan. Juga berfungsi sbg detox dan mencegah kanser hati. Tidak berbahaya kerana Ia adalah produk semulajadi.

 

SUPER WHITENING glutathione 20,000

Kandungan:
L-Glutathion, Vitamin C, Berry Mix, Serat, Kolagen, Bilflavonoi, Ekstrak Pine Bark, Ekstrak Biji Anggur,.
Koji Berry, Acerora Cherry, Green Coffee Berry, Ekstrak Buah Berry, Koenzim Q 10.

Cara makan: Ambil 2 kapsul sebelum tidur.
Mengandungi 30 kapsul.

Siapakah golongan yang tidak digalakkan mengambil pil ini?

  • Perempuan yang menyusukan anak
  • Perempuan yang mengandung
  • Orang yang mempunyai penyakit kronik
  • Sesiapa yang makan ubat lain (perlu mendapat nasihat doktor)

 

Soal Jawab Tentang SUPER WHITENING Glutathione 20,000

Bilakah pemutihan kulit berlaku?
L-glutathione mengurangkan melanosit yang menghasilkan melanin. Mengurangkan melanin dalam tubuh akan membuatkan kulit anda lebih cerah. Ia bermula di luar (lapisan epidermis), itulah alasan mengapa diperlukan sedikit waktu bagi anda untuk melihat perubahan awal dalam nada kulit anda. Proses pemutihan berlangsung di kepala sampai kaki yang bermakna bahawa anda akan mempunyai warna kulit putih/cerah di seluruh tubuh anda.

Berapa lama waktu yang diperlukan untuk melihat keputusan awal?
Setiap operasi perubatan atau pemulihan memerlukan waktu untuk menampakkan kesan. Pemulihan pada apa pun akan memerlukan banyak usaha yang bersungguh-sungguh untuk menghasilkan kesan yang bagus. Glutathione juga akan membantu anda untuk menjadi sihat dan ini tidak dapat diubah dalam masa yang singkat.

Mengapa glutathione mempunyai kesan yang berbeza pada orang lain?
Setiap orang mempunyai metabolisme yang berbeza, berat, dan warna kulit. Sebenarnya alasan mengapa beberapa orang melihat hasilnya dengan cepat adalah kerana mereka mengambil dengan cara yang betul, berterusan dan mempunyai sistem badan yang dapat menyerap sesuatu bahan dengan cepat.

Adakah baik untuk mengambil dos yang lebih tinggi dari yang ditetapkan?
Glutathione adalah air-larut, yang bermaksud bahawa jika ada jumlah pengambilan berlebihan ia akan tetap dikeluarkan melalui urin.

Adakah boleh menggunakan /meneruskan penjagaan kulit biasa seperti pemakaian krim, lotion, gel semasa mengambil glutathione?
Ya! Kerana produk ini juga boleh membantu anda meningkatkan kehalusan dan kelembutan kulit.

Adalah L-Glutathione selamat bagi orang dewasa, muda (remaja)?
Ya, tentu saja (L-glutathione) dianggap sebagai supllemen dan anti oksidan. Oleh kerana itu penggunaannya dibolehkan 100% bagi remaja yang juga ingin memiliki kulit yang lebih cantik.

Bilakah masa yang sesuai untuk mengambil pil ini?
Penelitian telah membuktikan bahawa..  jauh lebih baik untuk mengambil kapsul pemutihan dengan perut kosong. Kerana perut kosong membolehkan penyerapan sepenuhnya kandungan pil dibandingkan bila anda telah makan makanan anda kerana sudah ada zat-zat di dalam perut anda yang mungkin mengganggu dan meyekat proses penyerapan.

Bolehkah mengambil produk lain bersama-sama pil ini?
Boleh, tetapi pastikan jarak pengambilan produk lain dengan produk ini 5 hingga 6 jam.

 

Berminat?

sebotol RM80sm/rm85ss (termasuk postage)

Sila SMS/whatsapp: 0123312030 atau email ke asieda82@gmail.com


About the Author

nenek

Memberi pelbagai petua kepada pelbagai masalah. Petua-petua ini diambil berdasarkan kepada petua nenek moyang, pengalaman sendiri, pengalaman pembaca dan pengguna yang lain. Petikan media massa dan elektronik juga.

26 Comments


  1.  

    how do i get this product? can you email please email me?




  2.  
    sha

    kalau makan time period boleh ke? sebab ada sesetengah pil whitening takde kesan pun kalau ambil time period..so gluta ni macam mane pula?




  3.  

    sy mcm berminat dgn gluta ni, dan sgt berharap ade promotion..boleh bg sikit info




  4.  
    win

    aoakah kesan terhadap baby yg disusukan sekiranya mengamalkan bg ibu yg masih menyusukan




  5.  

    kat kedai biasa ada jual tak?




  6.  
    fiza

    berapa ni kak??..mcm berminat je..kna amek vitamin c skali ke?




  7.  

    sy berminat dgn produk. tolong emel sy tentang harga dan detail pembelian. terima kasih.




  8.  

    sy berminat dgn produk. tolong emel sy tentang harga dan detail pembelian.




  9.  
    a.r

    email me da price. Tq ;)




  10.  
    ai

    plz inbox kat emel or fb: sy
    tq :)




  11.  

    hai kak, boleh bg detail price n cara pembelian?




  12.  
    zed

    boleh ke lelaki mkn pil ne…..?




  13.  
    zed

    klu laki mkn…ade kesan smpingan ke…brubah cm fizikal perempuan plk….





Leave a Response

(required)


Copy Protected by Chetans WP-Copyprotect.