Panduan Tips dan Petua Mudah Dalam Kehidupan Seharian

 


Bibir Merah Semulajadi

9
Posted July 16, 2008 by nenek in Petua Kecantikan

majerinPetua ini mudah sangat hendak dilakukan, sapukan sedikit mentega atau majerin pada bibir anda sebelum tidur.

Amalkan setiap hari. Ianya memang berkesan. :)

atau lebih mudah, dan sesuai dengan cara moden.. boleh cuba produk ini

Obuse Lip Tint (whatsapp: 0123312030 utk order)

obuse lip tint

Rm20 siap postage


About the Author

nenek

Memberi pelbagai petua kepada pelbagai masalah. Petua-petua ini diambil berdasarkan kepada petua nenek moyang, pengalaman sendiri, pengalaman pembaca dan pengguna yang lain. Petikan media massa dan elektronik juga.

9 Comments


  1.  
    nur

    nenek, mmg berkesan ke petua ni? bpe lame dapt tgk hasil nye?




  2.  
    Nak cuba

    Nek, dulu bibir sya merah tapi sejak meningkat dewasa ianya perlahan lahan bertukar gelap sedangkan saya tidak menghisap rokok, cuma slalu bergaul dengan sepupu yang kuat merokok…macam mana nak pulihkan semula bibir saya?




  3.  
    manja

    saya nk kulit lebih cerah dn halus, nk hilang kan daki yang ade kat bdn nie…




  4.  
    lola

    huhu .. ley caye ke ni ? xpe2 , i wll try first … ape pun makaceyh !




  5.  
    fiena

    hm , bibir saya nampak lebam . dah bnyak bnda saya buad tapi tak menjadi termasuk letak madu asli setiap malam , dan letak colgate waku mandi , bibir saya jadi kering and cepat berdarah . boleh nenek bantu ?




  6.  
    dca

    bntu sy..sy slalu bermsalh bibir kring..ap blh sy bt





Leave a Response

(required)


Copy Protected by Chetans WP-Copyprotect.