Panduan Tips dan Petua Mudah Dalam Kehidupan Seharian

 


Muda Jelita Sentiasa

7
Posted July 25, 2008 by nenek in Petua Kecantikan

Setiap wanita amat mementingkan kecantikan dan kesihatan diri. Amalan memakan Ulam-Ulam yang segar dan Buah-buahan tempatan dapat membantu kita mengekalkan Kesihatan dan akan kelihatan lebih Muda dari Usia Sebenar. Ulam – ulaman yang saya maksudkan ialah Ulam Pegaga. Amalkan memakan Ulam Pegaga selama beberapa Minggu dan anda akan lihat hasilnya. Ianya juga memberi kesan yang Baik kepada kesihatan dalaman anda. Selamat mencuba petua ini.


loading...

About the Author

nenek

Memberi pelbagai petua kepada pelbagai masalah. Petua-petua ini diambil berdasarkan kepada petua nenek moyang, pengalaman sendiri, pengalaman pembaca dan pengguna yang lain. Petikan media massa dan elektronik juga.

7 Comments


  1.  
    turtle

    mak sya prnh paksa sya mnum jus pegaga..
    tp sy mnthkn blik…
    mmg x saggup..




  2.  
    Saya

    ala makan pegaga wat ulam jek…sedap la…favorite tuh… kalo nak sedap jus tu tambah la perisa, bley ker hahahaha… tapi skg kan da ada sabun pegaga..try guna tu jela




  3.  
    umi eez

    saya amat suka makan ulam…tapi kenapa nampak saya lebih berumur daripada rakan seusia saya…? boleh nenek bagi petua yg memang mujarab?




  4.  
    sitidaniela

    asskom…saya memng suka mam pngaga…kata orng pngaga baik untk kesihatan dalaman.maksud saya masaalah yng dhadapi stiap wanita.




  5.  
    merah

    betul tue..saya masa kecik waktu umur 10 tahun dah pandai makan ulam nie..saya mulanya tak tau apa kebaikan makan ulam nie..sbb saya ikut mama saya..bila dia makan je ulam tue..saya pun turut nak rasa juga…mula2 tue memang lah tak termakan..tapi lama2 dah pandai..sampai sekarang saya amalkan…alhamdulilah..rahsianya memang baik tuk awet muda~~~





Leave a Response


(required)

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.