Panduan Tips dan Petua Mudah Dalam Kehidupan Seharian

 


SABUN SUSU BERAS 100% ASLI Thailand~ SABUN MUKA DAN BADAN ~

46
Posted May 19, 2013 by nenek in Petua Kecantikan

Sabun Susu Beras

Jerawat hilang, kulit menjadi halus mulus lembut bercahaya.
Seketul sabun herba yang kaya dengan vitamin dari susu beras yang membuat anda memiliki kulit berseri secara semulajadi. baik untuk jerawat dan bintik-bintik hitam di badan dan punggung. Membuat kulit anda lembut, muda dan sehat.

Produk ini adalah produk penjagaan kesihatan kulit. Diperbuat daripada 100% susu beras semulajadi ekstrakan beras jasmine dengan kualiti terbaik yang diperkaya dengan vitamin dan nutrisi yang dapat mengurangkan cela, bintik hitam dan kedutan di muka. Menjadikan kulit lembut dan cerah serta segar dengan bauan semulajadi beras muda.

Arahan:
Untuk digunakan dimuka dan dibadan sebagai pembersih harian, urut lembut untuk 2 – 3 minit dan bilas. Vitamin dan mineral dalam susu beras akan memelihara kulit dan menyihatkan kulit anda, menjadikan ia sentiasa lembap selepas setiap kali penggunaan.
Formula: 
Sabun Susu Beras untuk semua jenis kulit
Bahan Aktif:
Extract susu beras, Vitamin B3, Vitamin E, minyak zaitun, Minyak Sawit, gliserin.

KELEBIHAN SABUN SUSU BERAS~

  • - Membuat kulit anda lebih cerah, lembut dan tegang
  • - Buang segala kotoran ,jerawat , parut, kulit berminyak dan jeragat
  • - Mencerahkan kawasan hitam seperti di bawah ketiak, siku, celah peha, leher dan dimana jua
  • - Sesuai untuk kulit yang bermasalah
  • - Membuatkan kulit anda merasa segar sepanjang hari
  • - Menghilangkan bau badan
  • - Boleh pakai dimuka dan badan
  • - Sesuai utk lelaki & perempuan

Sangat berkesan untuk menanggalkan daki-daki pada bahagian kulit yang sering terlindung atau terlipat seperti :
1. Bawah ketiak
2. Bawah pelipat siku & lutut
3. Bahagian tengkuk & celah paha

sabun susu beras

Harga:  3ketul RM10

Postage RM6 SM, RM10 SS via poslaju

4ketul RM20 Sm, RM25 SS (siap pos)

berminat boleh email: asieda82@gmail.com 

SMS/whatsapp: 0123312030

krim beauty susu beras(siang dan malam) > RM15

krim AAA

(Krim Gred AAA) krim malam susu beras >RM15

untuk kesan yang lebih baik, gunakan sabun susu beras bersama krim siang dan malam ini.

Insya-allah parut jerawat semakin pudar, dan hilang.

“Saya sendiri pakai;

hari 1, 2 – rasa pedih di bahagian atas pipi. [tempat yg ada jerawat dan parut jerawat]

hari 3 – rasa kesan dibahagian muka [yg ada kesan jerawat atau jerawat]. Kulit de mengelupas tp sedikit sangat. Kulit rs kasar.

hari 4,5 – rasa pedih juga.. bila kena air tuh.. biar lap dgn tuala. nampak merah2

hari ke 7 – sabun de rasa pedih. parut berkurangan. Jerawat yg baru tumbuh pun mudah surut.

hari ke 9 – tak rasa pedih dah. Kulit makin cerah sbb parut dah berkurangan. Jerawat naik juga sbb makan kacang tp malu2 nak tumbuh.

Sekarang dah habis sebuku. Tiada rasa pedih, kulit kasar2 pun xde. Rasa lembut. Alhamdulillah.

p/s: kalau pakai sabun ini, kita kena juga pakai pelembap untuk muka juga. Tak kisah. janji ia sesuai tuk kulit. Macam akak guna krim siang Auramaya pun dah memadai. Yang seronoknya sabun ini guna untuk kulit badan juga. Rasa wangi aje, jerawat2 badan yg kecik2 tu pun dah hilang. Lagi satu, sesiapa yg ada masalah badan berbau, ketiak hitam tuh.. boleh pakai sabun susu beras ini, insya-Allah.

 

Testimoni 1 :
Saya telah mengguna sabun kecantikan susu beras dan setakat ni amat puas hati. Buih sabunnya yang halus dan lembut membuatkan kulit wajah jadi lebih licin dan tidak kusam. Ia dapat membuang sel kulit mati, kesan jerawat, mengecil pori muka dan mencerah kulit. Saya sangat berpuas hati

testimoni_sabunsusuberas 2

Testimoni 2 :
Saya sungguh berpuas hati setelah menggunakan sabun kecantikan ini, kerana ia menghaluskan kulit muka saya , lebih licin , liang roma semakin kecil, muka terasa tegang saya mendapat keyakinan apabila berurusan dengan ramai orang. Anda patut mencubanya …barulah mendapat tahu kebaikannya, lagi ianya menjimatkan”

Testimoni 3 :
Selama ini saya mempunyai masalah kulit wajah yang tidak bermaya, kusam dan berjeragat. Selepas 3 hari menggunakannya, wajah saya nampak bersinar dan berseri. Jeragat juga semakin hilang. Saya sangat gembira dengan keberkesanan SABUN SUSU BERAS. Suami dan keluarga saya pun sangat berpuas hati dan mengalami perubahan seperti yang saya alami.

Testimoni 4 :
SABUN SUSU BERAS bagus kerana bila kita menggunakannya kulit kita tidak berminyak dan kulit kita juga menjadi tegang. Bekas hitam yang ada di muka juga beransur hilang.Yang paling bagus ialah kulit wajah bertambah halus.

Testimoni 5 :
Setelah saya memakai SABUN SUSU BERAS ,kulit saya yang selalu kelihatan berminyak telah berkurangan.Bintik-bintik hitam di muka saya pun telah berkurangan. Saya suka sabun ini kerana keharumnya yang berbeza dengan sabun yang lain.Memang bagus lah!!

Testimoni 6 :
Setelah saya menggunkan SABUN SUSU BERAS , kulit saya menjadi tegang dan cerah.Sabun ini berkesan mengurangkan kesan kesan jeragat pada muka walaupun baru menggunakannya untuk beberapa hari. Kesannya amat ketara hingga sering ditegur oleh kawan-kawan.Kini saya yakin dengan produk ini dan akan terus menggunakannya.

Testimoni :7
Saya sudah berumur 54 tahan,wajah saya sudah ada tompok-tompok hitam.Setalah saya mencuba SABUN SUSU BERAS ,tompok tompok hitam di wajah saya beransur hilang.Jadi saya pun mempromosikan sabun ini kepada kawan-kawan saya.


About the Author

nenek

Memberi pelbagai petua kepada pelbagai masalah. Petua-petua ini diambil berdasarkan kepada petua nenek moyang, pengalaman sendiri, pengalaman pembaca dan pengguna yang lain. Petikan media massa dan elektronik juga.

46 Comments


  1.  

    cara nak order sabun beras ..




  2.  

    nak tanye boleh ? remaja umur 16 tahun mcm saya boleh guna kha ??




  3.  

    nek . nak minta pendapat nhe . kalau saya yang berumur 16 tahun boleh guna kan produk neii kha ?? minta nek tolong jawab :)




    •  

      boleh takde masalah.. klu kanak-kanak ada ruam pun boleh guna sabun susu beras ini sebagai sabun mandi. Ia ada agent pelembap. Boleh juga melembapkan kulit.




  4.  

    Pedih -pedih macam ada hidrokinon jer ???




  5.  

    nek,kalo dipakai d muka utk umur 16 tahun ? bole kha ?




  6.  
    haziq_992@yahoo.com

    klu demam campak, dah sembuh baik tapi bintik hitam leh guna ini ???




  7.  

    Nek, saye dah pkai sabon ni. kalau jerawat makin tumbuh memang biase ke ape? sebab saye pakai makin naik jerawat. :)




  8.  
    mia

    betul ke boleh hilangkan jerawat dgn bekas jerawat??




  9.  

    Kalo pakai sabun ni kena pakai pelembap gak ke?




  10.  

    nek,kne pakai plembp jgak ke klau gne sabun ni? x pkai x ley ek nek? :)




  11.  
    eka

    hrge tmasok postage ke?




  12.  

    nek nk tyerr saya da pki sabun ni muka mmg kering ker? cm saya pki muka saya jdik kering n mengelupas.. ps tu sakit kt bgian pipi kt bgian y ada parut jerawat tu. pastu tumbuh bintik2..kecik2.. jerwat pon ada la seketul bru tumbuh tuh mmg cm tu ker atau saya tk seswai ye? plzzz nekk…. bantu saya….. =..(




  13.  

    nek,sabun ni untuk orang berumur berapa tahun?




  14.  

    macamana nk menempahnya? boleh ke menghilangkan pigmentasi di muka?




  15.  

    nek , saya dah pakai sabun beras nih 4 bulan . kult saya jadi putih berseri tetapi kesan-2 jerawat masih taknak hilang . kenapa ye ?




  16.  
    asmawi

    Kalau guna untuk muka berapa kali ya kena basuh dalam sehari?1 atau 2 kali?




  17.  

    nenek mcm mna nak belinya?




  18.  

    nek.bleh jamin ke jerawat bleh hlang klau pkai sabun nie?sye rsau kalau bertambh bnyak




  19.  

    sabun nie tak ada jual di kedai-kedai kecantikan ke??




  20.  

    saya pakai pn ok dah masuk dua buku..cuma nak tahu ada set lengkap x?pelembap n krim




  21.  
    Sha

    Untk jerawat badan bagaimana?





Leave a Response

(required)


Copy Protected by Chetans WP-Copyprotect.