Panduan Tips dan Petua Mudah Dalam Kehidupan Seharian

 


Dalam SuperRich Puteri Vanilla ni ada:

0
Posted April 18, 2016 by nenek in Petua Kesihatan

SPV kandungannyaAssalamu’alaikum kawan2… Wowweee… Banyaknye soklan2 cepu cemas yg saya dapat pagi ni… Ramai sgt yg nk tau ape yg best sgt dlm SPV ni… Yang dah dapatkan SPV tu, jgn lupe minum ye pagi ni… Sedap yg amat… Lemak berkrim disukai ramai katanya… Hari2 mau gitu… Hehe… Yang nak tau pasal SPV ni, jom baca laju2 info kat bawah ni… Zassss!!!

☆ APA YANG BEST SANGAT SPV NI??? ☆

Dalam SuperRich Puteri Vanilla ni ada:

MANJAKANI berfungsi utk ketatkan miss v, atasi keputihan, senggugut… mcm anak dara gitew… awww!!!

➽ Selain tu, MANJAKANI juga berperanan untuk menyuburkan rahim (sgt sesuai untuk anda yang merancang untuk hamil)…

➽ Pastu ada PUERARIA MIRIFICA bfungsi mmbesar n anjalkan breast n bust… makin mantoppp der!!!

➽ Ada kolagen utk cantikkan kulit, rambut, kuku… Kami gunakan kolagen ikan kod (ikan laut dalam)… kesannye berganda2 hebat n pantas drpd kolagen biasa… dan harga kami paling murah dalam pasaran uolls!!!

➽ Pastu ada vit c, ekstrak manggis, tomato, delima utk buang toksin dlm badan n cerahkan badan… Makin gebas gebus mabeles tau… Kalah kak tonnn!!!

➽ Ada juga ekstrak biji anggur, aprikot, durian belanda utk elak kanser, terutamanya kanser payudara n kanser serviks (pembunuh utama kaum wanita)… Mencegah lebih baik daripada mengubati… Bagus kannnn?

➽ Tak lupa juga 3 makanan sunnah (madu, habbatussauda, kurma) utk kecergasan n kesihatan tubuh badan… in shaa Allah…

Pendek kata, mcm2 hado… terbaekkk dr ladang… 
Itu beza produk kami dengan jenama2 lain di luar sana uolls!!!
Kesannya memang Luar Biasa Habisss!
SEMESTINYA HALAL, SELAMAT & BERKESAN!
DIJAMIN 100% PUAS HATI…  

sekotak rm69

pos rm8sem/rm12ss

whatsapp 0123312030

Superrich Puteri Vanilla untuk wanita bersalin Superrich Puteri Vanilla

Testimoni:


loading...

About the Author

nenek

Memberi pelbagai petua kepada pelbagai masalah. Petua-petua ini diambil berdasarkan kepada petua nenek moyang, pengalaman sendiri, pengalaman pembaca dan pengguna yang lain. Petikan media massa dan elektronik juga.

0 Comments



Be the first to comment!


Leave a Response


(required)

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.