Panduan Tips dan Petua Mudah Dalam Kehidupan Seharian

 


Rawatan Kudis Bernanah

0
Posted November 17, 2016 by nenek in PRODUCT

testimoni-ivmist-untuk-kudis-bernanah

Ivmist (magic nano oil)

TERBUKTI #IVMist ni produk perbagai guna bukan sahaja untuk masalah berkaitan resdung.

TESTIMONI MALAM TADi.

“Ni 1 prkongsian. Sangat sesuai. Sebelum ni Saya dh cuba utk anak Saya. Ank sya tinggal di bt45 tersalah mkn ikan. Tangan dia kena kudis bernanah. Kebetulan masa tu sya baru mengunakn ivmist nak antar utk resdung dia. Masa tu lah dia tunjuk kat saya tangan dia dan saya pun semburlah ivmist kat tangan dia. Pagi saya sembur tak smpai petang, Alhamdulilah nanah tadi dah kering dan kulit dia pun beransur pulih. Alhamdulilah sangat berkesan”.

SIAPA LAGI NAK ORDER ? NAK POS HARI INI.SERIUS CAKAP PRODUK NI XRUGI ANDA MILIKI
Whatsapp 0123312030 Asida.

selain itu, terdapat juga testimoni ivmist untuk masalah kulit alergik, kurap, bisul bernanah dan kulit gatal-gatal.

alergik

masalah-gatal

testimoni-ivmist-untuk-bisul

testimoni-ivmist-untuk-kulit-alergik


loading...

About the Author

nenek

Memberi pelbagai petua kepada pelbagai masalah. Petua-petua ini diambil berdasarkan kepada petua nenek moyang, pengalaman sendiri, pengalaman pembaca dan pengguna yang lain.
Petikan media massa dan elektronik juga.


0 Comments



Be the first to comment!


Leave a Response


(required)

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.