Panduan Tips dan Petua Mudah Dalam Kehidupan Seharian

 


IVmist Special Offer : Shah Alam

0
Posted May 28, 2016 by nenek in Petua Rumahtangga

ivmist untuk sekeluarga special offer

“Tak perlu nak cari yang mahal??. Saya suka pakai IV Mist sebab dia murah dan mujarab sesuai dengan bajet saya.”

“Sebelum ni bermacam produk saya dah cuba, sekarang saya dah jatuh hati dgn IVMist kerana keberkesanan yang luar jangka. Yelah, semuanya dengan izin Allah, tapi saya puas hati tau. ?” “Saya puashati sebab produk ni dari formula 10 herba berkualiti termasuk habbatussauda. Lepas tu guna cara sapu je, bukan serbuk. Kalau tanya saya lah, 10 Bintang? saya nak bagi utk IV Mist. Alhamdulillah… terima kasih IV Mist. ??”

???????????????
Kebetulan sekarang IV Mist ni ada promosi wahai akak manis abg hensem, Baik tanyalah, mana tau akak-akak, abang-abang nak cuba kan. Tapi kalau saya lah, ini memang superb, berbaloi dengan harga. Kata orang menang membeli menang memakai.. Yelah, Murahkan. ?

Akak dan Abang ?Whatsapp no ni utk dapatkan promosi, taip “PROMOSI IVMIST” hantar ke +60123312030. Biar dia tak menang tangan nak jawab whatsapp..??

Saya share sikit lagi untuk akak dan abang semua?
?KENAPA AKAK DAN ABANG KENA MILIKI IV MIST ?

✔ Produk laku keras, 50,000 unit sudah terjual
✔ Harga mampu milik
✔ Formulasi 10 herba terbaik termasuk habbatussauda
✔ Penjimatan 110 semburan untuk kegunaan
✔ 1 semburan untuk masalah resdung anda
✔ Produk ini juga serbaguna dan termurah dipasaran
✔ Beratus real testimoni
✔ Satu rumah satu I.V. MIST

?Akak dan Abang ?Whatsapp lah cepat, takut terlepas promosi, taip “PROMOSI IVMIST” hantar ke +60123312030
?Whatsapp tau Akak manis abang hensem semua. Saya tau akak dan abang semua nak yang murah kan..? Taip ni ye “PROMOSI IVMIST” hantar ke +60123312030

Antara Testimoni:

IVMIST MERAWAT MASALAH JERAWAT

IMG_3087

IMG_3208

ivmist


loading...

About the Author

nenek

Memberi pelbagai petua kepada pelbagai masalah. Petua-petua ini diambil berdasarkan kepada petua nenek moyang, pengalaman sendiri, pengalaman pembaca dan pengguna yang lain. Petikan media massa dan elektronik juga.

0 Comments



Be the first to comment!


Leave a Response


(required)

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.